Dag 7 Leenaun - Rosveal 90 km

30 juni 2017 - Rossaveel, Ierland

Vertrokken voor een nog onbekende bestemming. Normaal bespreken we voor vertrek de slaapplek voor de avond maar konden zo gauw niks vinden en wisten ook nog niet precies hoeveel km's we konden/gingen maken. Met windkracht 5 is het zwaar fietsen maar als deze uit het noorden komt helpt het zelfs grote delen van de rit. Van Leenaun op de weg naar Clifden kwamen we langs Kylemore Abbey waar we een kort bezoek brachten. In Clifden een lekkere cappuccino gedronken en wat ingeslagen bij de supermarkt. Daarna een rit door een gebied waar The Game of Thrones gemakkelijk een mooie locatie had kunnen vinden. Heel woest, geen bomen, kleine meertjes, veel wind en natuurlijk de schaapjes langs de weg. Wat een geluk dat de wind niet uit het zuiden kwam want dan hadden we kunnen wandelen. Nog niet besloten waar we gingen slapen hebben we als doel gesteld kijken waar we om 5 uur zijn en dan beslissen. Uiteindelijk werd het Rosveal, een plaatsje bij de kust waar we morgen de boot of eigenlijk het bootje naar het Inishhheer via Inishmaan. 'S avonds gegeten, gedronken en geslapen in een lokale pub B&B. Niet super maar goed geslapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kevin:
    30 juni 2017
    Gaat goed jongens, het ziet er heel mooi uit daar , is er veel wind en heuvels ?
    Hoe is de bier en wat drinken jullie daar ?