Dag 8 Rossaveel - Doolin

1 juli 2017 - Doolin, Ierland

Vandaag besloten om een semi rustdag te houden. 2 km van de B&B naar de Ferry om met de boot naar Inishheer te varen. Een tocht van een klein uur via een ander eiland Inishmaan. Het beloofde een ruige vaart te worden maar dat viel erg mee. We hebben zelfs boven op het dek nog van de zon kunnen genieten. Aangekomen op Inishheer zagen we direct een strandje en veel tentjes waar fietsen verhuurd werden.  Dus een kaartje gehaald en begonnen aan wat kleine fietstochtjes. In een half uur was dat wel ongeveer gedaan en moesten we beslissen wat te doen. Of een echte rustdag en hier blijven of met de boot weer naar het vaste land en onze tour morgen weer op te pakken. Ondanks het feit dat het een mooi eilandje is konden we niet verkroppen dat we de zeehonden kolonie niet gevonden hebben en zijn we om 13.45 op de boot naar Doolin gestapt. Weer een comfortabele vaart en na 45 min stonden we op vast land. Een erg toeristisch plaatsje met veel B&B en hostels. Maar helaas de beste waren allemaal vol en uiteindelijk hebben we genoegen moeten met een lelijk en niet al te schoon hostel. Wel een klein prijsje dus konden we weer lekker eten en drinken. Morgen gaan we weer echt fietsen dus dat wordt weer fijn.

Ps. We plaatsen de foto's nu niet meer in het reisverhaal omdat het wat minder tijd kost en jullie de foto's hoop ik toch wel bekijken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rakoen: